Jak na Outlook

Outlook je univerzální nástroj pro správu e-mailů, kalendáře, kontaktů a úkolů. Slouží jak v desktopové verzi pro Windows či Mac, tak online přes webový prohlížeč. Pomůže ti lépe organizovat práci a komunikaci.

Základní kroky pro začátečníky

1. Instalace a spuštění

Desktopová verze: Outlook je součástí balíku Microsoft 365 nebo Office. Po instalaci klikni na ikonu Outlooku.
Online: otevři prohlížeč a jdi na outlook.office.com. Přihlas se svým Microsoft účtem.

2. Přidání e-mailového účtu

• Při prvním spuštění Outlook nabídne možnost přidat e-mailový účet.
• Zadej svou e-mailovou adresu a heslo.
• Outlook automaticky nastaví většinu účtů (Microsoft, Gmail, Yahoo apod.).
• Pokud máš firemní účet, může být třeba zadat i adresu serveru.

3. Přehled rozhraní

Doručená pošta: hlavní složka pro nové e-maily
Kalendář: plánování schůzek a událostí
Kontakty: správa adresáře
Úkoly: seznam věcí, které je potřeba udělat

4. Základní operace

Poslat e-mail: klikni na Nový e-mail, napiš adresu, předmět, text a odešli
Přijmout/odpovědět: otevři zprávu, klikni na odpověď nebo přeposlání
Organizovat: přesouvat zprávy do složek, vytvářet pravidla, označovat příznaky
Kalendář: plánuj události, pozvi kolegy

5. Další užitečné funkce

Vyhledávání zpráv nebo kontaktů
Podpis e-mailu (automaticky se přidává ke zprávám)
Automatické odpovědi (mimo kancelář)
Integrace s Microsoft Teams pro videohovory a chat

 

Návod nestačil? Chcete se na něco zeptat?

IT-forum.cz

 

Podělte se o své zkušenosti v komentářích.

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete použít tyto HTML značky a atributy:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>