Podpis v Outlooku je užitečná funkce, která umožňuje automaticky přidávat tvé kontaktní údaje, jméno nebo jiné informace na konec každého e-mailu. Podpis může obsahovat text, obrázky, odkazy nebo i vizitku.
Níže najdeš jednoduchý návod, jak podpis nastavit v různých verzích Outlooku.
Nastavení podpisu v desktopové aplikaci Outlook (Windows)
- Otevři Outlook
- Klikni na záložku Soubor v levém horním rohu
- Vyber Možnosti
- V okně Možnosti klikni na Pošta
- Klikni na tlačítko Podpisy… vedle položky „Vytvořit nebo upravit podpisy pro zprávy“
- Klikni na Nový a zadej název podpisu
- Do pole níže napiš obsah podpisu – můžeš použít text, formátování, obrázky nebo odkazy
- Nastav, pro který e-mailový účet se má podpis používat
- Můžeš vybrat, zda se podpis vloží automaticky do nových zpráv a/nebo do odpovědí a přeposílaných zpráv
- Klikni na OK a ulož nastavení
Nastavení podpisu v Outlooku na webu (Outlook Web App)
- Přihlas se na outlook.office.com
- Klikni na ikonu ozubeného kola v pravém horním rohu
- Vyber Zobrazit všechna nastavení Outlooku
- Přejdi do Pošta > Kompozice a odpovědi
- V sekci Podpis e-mailu napiš nebo vlož svůj podpis
- Můžeš zaškrtnout volby pro automatické přidávání podpisu do nových zpráv a odpovědí
- Klikni na Uložit
Tipy pro vytvoření dobrého podpisu
• Udržuj podpis stručný a přehledný
• Zahrň jméno, pozici, firmu a kontaktní údaje
• Používej jednoduché formátování (barvy, fonty) pro lepší čitelnost
• Přidej logo firmy nebo fotografii, pokud je to vhodné
• Odkazy na web nebo sociální sítě mohou zvýšit profesionalitu
Podělte se o své zkušenosti v komentářích.