Office

Microsoft Office je sada kancelářských aplikací určená pro produktivitu a spolupráci. Zahrnuje programy jako Word pro textové dokumenty, Excel pro tabulky a analýzu dat, PowerPoint pro prezentace a Outlook pro e-mailovou komunikaci. Moderní verze, dostupné jako součást Microsoft 365, přinášejí cloudovou synchronizaci, spolupráci v reálném čase a integraci s dalšími službami Microsoftu. Office je široce využíván ve firmách, školách i domácnostech a neustále se vyvíjí s důrazem na automatizaci a umělou inteligenci.

Ganttův diagram v Excelu

Ganttův diagram je užitečný nástroj pro vizualizaci projektových harmonogramů. Přestože Excel nemá přímo vestavěný nástroj pro tvorbu Ganttových diagramů, je možné jej vytvořit pomocí základních funkcí, jako jsou grafy a formátování. Tento návod vás provede krok za krokem. Co je Ganttův diagram? Ganttův diagram je typ grafu, který zobrazuje jednotlivé úkoly projektu na časové ose. […]

Jak zjistit produktový klíč Office

Pokud si nejste jistí, jaký produktový klíč máte nainstalovaný na jakém počítači, následující návod Vám pomůže zobrazit poslední pětičíslí nainstalovaného kódu product key Microsoft Office verze 2013, 2016 a 2019.

Jak na číslování stran ve Wordu?

Pomocí čísel stránek lze automaticky očíslovat každou stránku v dokumentu. Přicházejí v široké škále číselných formátů a lze je přizpůsobit vašim potřebám. Čísla stránek jsou obvykle umístěna v záhlaví , zápatí nebo bočním okraji . Pokud potřebujete číslovat některé stránky jinak, Word vám umožní restartovat číslování stránek . Přidání čísel stránek Word může každou stránku automaticky označit číslem stránky a umístit ji do záhlaví, zápatí nebo bočního okraje. Pokud máte existující […]

Jak odemknout excel?

Následující tipem Vám ukážeme jak odemknout uzamčený list nebo celý sešit v Excelu, když jste zapomněli heslo pro odemčení. Odstranění zámku je velmi jednoduché, ale je nutné postupovat přesně podle návodu. Excelový dokument si před pokusem o odemknutí zazálohujte pro případ, že se odemknutí nepovede. Prvním krokem je přejmenovat koncovku »xlsx« excelu na koncovku »zip« […]

Jak převést Word do PDF?

Soubory PDF jsou užitečné pro distribuci dokumentů, aby je všechny strany viděly stejným způsobem. Obvykle vytváříte dokumenty pomocí jiné aplikace a poté je převádíte do formátu PDF. Zde je postup, jak to udělat pro dokument Microsoft Word. Převeďte dokument na PDF pomocí aplikace Word Pokud máte verzi aplikace Microsoft Word pro stolní počítače, nejjednodušší způsob, jak převést […]

Jaké je datum vydání, cena a nové funkce Microsoft Office 2021

S vydáním Office 365 v roce 2011 společnost Microsoft posunula svůj software pro produktivitu novým směrem. Poprvé budou aplikace Word, PowerPoint a Excel nyní k dispozici jako součást služby předplatného. Velkým lákadlem byly pravidelné aktualizace, přičemž dříve se aplikace Office obvykle aktualizovaly pouze jednou za několik let. Necelých pět let po spuštění byla Office 365 […]

Jak vytvořit obsah ve Wordu?

Použití obsahu v dokumentu usnadňuje čtenáři navigaci. Obsah můžete vložit do Wordu z nadpisů použitých v dokumentu a poté jej můžete aktualizovat po provedení změn v dokumentu. Zde je návod, jak na to. Jak přidat obsah? Vyberte “Reference” a klikněte na “Obsah” 2. Zobrazí se rozbalovací nabídka. Zde si můžete vybrat mezi třemi různými vestavěnými stoly […]

Jak vytvořit kontingenční tabulku v Excelu?

Kontingenční tabulky jsou jedním z nejsilnějších nástrojů v Excelu, které vám umožňují analyzovat, shrnovat a vizualizovat data rychle a efektivně. Tento návod vás provede celým procesem vytvoření kontingenční tabulky, od přípravy dat po její úpravu. Kontingenční tabulky slouží k rychlé analýze velkých objemů dat. Umožňují vám: Shrnovat data podle kategorií. Počítat součty, průměry nebo jiné […]

Jak na makra v Excelu?

Makra v Excelu umožňují automatizaci opakujících se úkolů a zlepšují efektivitu práce. Tento návod vás provede základy práce s makry, od jejich vytvoření po správu a úpravu. Makra jsou sekvence příkazů a akcí, které Excel provádí automaticky. Nejčastěji se používají k: Automatizaci opakujících se úkolů, například formátování tabulek nebo kopírování dat. Vytvoření vlastních funkcí, které […]