Kvůli této pokračující pandemii pracuje většina lidí, jejichž profese jsou vhodné pro práci na dálku, z domova. Jednou z největších výzev práce z domova je vytrvalý boj proti počítačové kriminalitě. Společnost Microsoft se tak aktivně podílela na šíření povědomí o kybernetické bezpečnosti a hrozbách počítačových zločinců. Ve světle této iniciativy společnost Microsoft v uplynulých týdnech zahájila několik osvětových programů, jako je Zero Trust Deployment Center, nová rozhraní API pro ochranu před hrozbami atd. Julie Brill, viceprezidentka pro globální ochranu a regulační záležitosti a ředitelka pro ochranu osobních údajů v Společnost Microsoft napsala příspěvek na blogu zaměřený na důležitost kybernetické bezpečnosti.
Během této pandemie jsme svědky největší digitální transformace, kdy se vzdálené připojení k usnadnění vzdělávání, práce a výzkumu stalo jedním z nejdůležitějších způsobů komunikace v současnosti. Důležitost soukromí tedy leží nad čímkoli jiným. Brill ve svém příspěvku na blogu zmínila, že Spojené státy této problematice nevěnují tolik pozornosti. Zaslouží si mnohem větší důležitost, než se mu v současnosti dává. Kromě toho také dodala, že ochrana osobních údajů je konsolidovanou odpovědností společností. Bez ohledu na to, co zákon říká, pokud společnosti nejsou upřímné ohledně významu ochrany osobních údajů a kybernetické bezpečnosti, zákazníci na ně přestanou odpovídat a budou se snažit přejít k jiným alternativám.
Napsala: „ Namísto lobbování v Kongresu nebo v zákonodárných sborech států, aby oslabily nebo zablokovaly právní předpisy o ochraně soukromí, je čas, aby se podniky zasazovaly o přísnější zákony o ochraně soukromí v této zemi. Kromě zajištění větší důvěry vůči svým zákazníkům poskytne silný zákon o ochraně soukromí společnostem jasné zábrany ohledně toho, jak mohou s větší jistotou používat data pro odpovědnou inovaci.
A ať už budou přijaty nové zákony či nikoli, je zásadní, aby společnosti vytvořily své vlastní silné standardy ochrany soukromí a převzaly odpovědnost za to, jak používají údaje zákazníků. ”
Navrhuje transparentnost, posílení postavení spotřebitele, společenskou odpovědnost, důrazné prosazování k prosazení silného systému ochrany soukromí organizovaného vůlí.
- Transparentnost o tom, jak společnosti shromažďují, používají a sdílejí osobní údaje. Spotřebitelé se dožadují porozumění tomu, jaké datové společnosti mají a jak s nimi budou komunikovat
- Zplnomocnění spotřebitelů, které zaručuje právo jednotlivců na přístup, opravu, mazání a přesun osobních údajů
- Společenská odpovědnost, která vyžaduje, aby společnosti byly dobrými správci informací pro spotřebitele
- Důsledné prosazování prostřednictvím silného ústředního regulačního orgánu a obecných úřadů advokátů bdělého státu, které mají pravomoc a financování k prosazování zákonů a přijímání opatření k vyvozování odpovědnosti za porušitele
Jirka •
Co dělá tahle snůška prázdných frází mezi vašimi výtečnými články?
Jestli vám za její zveřejnění MS zaplatil, tak OK, blahopřeji a budu se těšit na vaše další výborné texty.
Jinak doopravdy nechápu, proč jste tento bezobsažný blábol zveřejnili. Ještě koukám na datum a ani to nevyšlo na apríla, tak fakt nevím …
Snad by to jen vysvětlovalo, že jste to mysleli jako nežalovatelný výsměch Microsoftu, protože jeho chování je pravým opakem zde napsaných frází a snad už to dnes lidi většinou vědí, takže takovouhle snůškou lží si MS dělá akorát ostudu.